Baile " Un poco loco " (infantil e primaria)luciasabariz222 may 20201 min de lecturaBailamos algún baile da película Coco?https://www.youtube.com/watch?v=tpCvCJlAtSA
Feliz verán!Ola rapaces! Achégase o fin de curso. Un final atípico. Xa sabedes que se tedes ganas de crear, practicar, facer ou xogar coa música...
Comentarios