top of page

RESISTIRÉ partitura frauta #EuQuédomeNaCasa

“Resistiré” do Dúo Dinámico é unha canción proposta nestes días de confinamento en casa para tocar nos balcóns ou xanelas desde casa. Estou segura que moitos de vós sodes capaces de tocala.


Podedes facelo coa frauta ou outros instrumentos que teñades por casa. É un reto, pero podedes conseguilo.


Pequena pauta : o mi´ ( o mi agudo) é como un mi pero co dedo de atrás destapado ou medio destapado Fa# é como un re grave pero levántase o dedo da nota fa.

Calquera dúbida dicídesme e explícovos. VÓS PODEDES!


É unha canción de superación, e nestes días difíciles baixo o lema # YoMeQuedoEnCasa ou #EuQuédomeNaCasa, propóñovos aprendela, e tocala desde os vosos fogares.

Se queredes enviar algún vídeo do voso pequeno concerto desde o balcón, podedes enviarmela e publicareina neste BLOG.

O meu correo é luciasabariz@gmail.com


4º PRIMARIA, 5ºPRIMARIA E 6º PRIMARIA




“Cuando pierda todas las partidas,

cuando duerma con la soledad.

Cuando se me cierren las salidas,

y la noche no me deje en paz.

Cuando sienta miedo del silencio,

cuando cueste mantenerme en pie,

cuando se rebelen los recuerdos,

y me pongan contra la pared.

Resistiré, erguido frente a todo,

me volveré de hierro para endurecer la piel.

Y aunque los vientos de la vida soplen fuerte,

soy como el junco que se dobla,

Pero siempre sigue en pie.

Resistiré, para seguir viviendo,

soportaré los golpes y jamás me rendiré.

Y aunque los sueños se me rompan en pedazos,

resistiré, resistiré”


17 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Feliz verán!

Ola rapaces! Achégase o fin de curso. Un final atípico. Xa sabedes que se tedes ganas de crear, practicar, facer ou xogar coa música neste blogue tedes moitos vídeos para realizar durante todo o verán

bottom of page